۵ پاسخ

خب چه عجله ای داری بزار تا دوسالگی بعد قطع کن

منم اول اومدم جوگبر بشم قط کنم بعد گفتم چه کاریه بزار تا دوسال بدم ک بعدا عذاب وجدان نگیرم

الان نگیر عزیزم دیگ دیر شده
بخوای از شیر بگیری تا بیاد عادت کنه میریم تو گرمای خیلی شدید آب بدنش کم میشه مریض میشه
بذار اول شهریور شروع کن

اصولی بگیر عزیزم قبلش حتما آموزش هاشو ببین

توام مثل منی پسرم هیچی نمیخوره منم دلم نمیاد از شیر بگیرمش نمیدونم جیکار کنمچ

شیر مادر میخوره؟ تا دوسالگی میتونی بدی عجله نکن هر زمان خودت و بچه آماده بودید بگیر

سوال های مرتبط