نه نیاز به ورزش نداره بچه س کم کم چهار دست وپا میره عجله نکن دختر من به چار دستو پاهم نرسید یهو راه افتاد
دخترمنم همینجوره، دستشا میاره خودشا میاره بالا بعد عقب عقب میره😊🤣تازه داره خودش هی 4دست و پا میشهولی زودی خسته میشه خودشا ول میکنه، سینه خیزم نرفت، منم دوسدارم 4دست و پاراه بره
بچه منم همینطور
بله
حالت چهاردست و پا نگهش دارین دستون بزارین تو سینه ش با دست دیگتون باسنشو ببرین جلو و عقب
چندبار در روز انجام بدین این حرکتو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.