من سرلاک برنج گرفته بودم خیلی دوس داشت امروز تموم کرد براش سرلاک گندم خرما گرفتم بهش دادم بازم پیشش خوبه ۴۹۵ گرفتم
من حریر بادام فقط به دخترم میدم بقیه بدرد نمیخوره. فرنی و تخم مرغ برای وزن دهی خوبه
من یکی گندم و موز گرفتم میخام ۷ماهش تموم شد بدم نمیدونم دیگ وزن دهی داره یانه
من یه بارسرلاک حریره بادوم میدم شبم خودم فرنی درست میکنم
منسرلاک گندم و سیب میدم
حریره و فرتی خودم درس میکنم براش
من گندم وموزگرفتم دخترم طعمش دوسنداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.