پوشک برای روز های اول چه سایزی بگیرم ؟
چند تا ؟

۱۲ پاسخ

صفر ۲تا بگیر فعلا با یکی ۱
مارکشم من هم ملفیکس استفاده کردم هم مای بیبی . که از مایبیبی بیشتر راضی بودم
از ملفیکس حتی ادرار هم زیرشو نمدار و خیس می‌کنه با اینکه بچه زیاد جیش نکرده هم از پشت میزنم بیرون پی پی
ولی از مای بیبی همچین نشتی ندیدم
جز پیپی خیلی زیاد بوده باشه که از بالا بزنه بیرون وگرنه نه

کلا پوشک بچه فقط مای بی بی سایر 0 داره

من یک بسته ۴۰تایی یک خربدم

سایز ۱
صفر تا ۳ کیلو هس گناه داره تنگش میشه رد کشا اذیتش میکنه
سایز ۱ واسع ۳تا۵ کیلوعع

مای بی بی ،ملفیکس

من یکی صفر گرفتم

فقط صفر

بالای سه کیلو
سایز یک
دو بسته

من که دخترم سه کیلو و ۱۰۰ بود دنیا اومد تا یک ماه و نیمه براش سایز صفر میزدم
الان هم دوتا بسته صفر گرفتم

من یه بسته صفر خریدم فعلن

پوشک صفر یه بسته استفاده کردم
چندتا دونه ای برا بیمارستان نیازه
بعد اون یک بگیر تا یکی دوماهی سایز یک استفاده میشه

منکه به صفر دوتا یک

سوال های مرتبط

مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی