صفر ۲تا بگیر فعلا با یکی ۱
مارکشم من هم ملفیکس استفاده کردم هم مای بیبی . که از مایبیبی بیشتر راضی بودم
از ملفیکس حتی ادرار هم زیرشو نمدار و خیس میکنه با اینکه بچه زیاد جیش نکرده هم از پشت میزنم بیرون پی پی
ولی از مای بیبی همچین نشتی ندیدم
جز پیپی خیلی زیاد بوده باشه که از بالا بزنه بیرون وگرنه نه
کلا پوشک بچه فقط مای بی بی سایر 0 داره
من یک بسته ۴۰تایی یک خربدم
سایز ۱
صفر تا ۳ کیلو هس گناه داره تنگش میشه رد کشا اذیتش میکنه
سایز ۱ واسع ۳تا۵ کیلوعع
مای بی بی ،ملفیکس
من یکی صفر گرفتم
فقط صفر
بالای سه کیلو
سایز یک
دو بسته
من که دخترم سه کیلو و ۱۰۰ بود دنیا اومد تا یک ماه و نیمه براش سایز صفر میزدم
الان هم دوتا بسته صفر گرفتم
من یه بسته صفر خریدم فعلن
پوشک صفر یه بسته استفاده کردم
چندتا دونه ای برا بیمارستان نیازه
بعد اون یک بگیر تا یکی دوماهی سایز یک استفاده میشه
منکه به صفر دوتا یک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.