پوشک برای بعد تولد باید چه سایزی بگیرم

۶ پاسخ

من ۱ گرفتم
صفر و زده بود وزن ۲ کیلو
یک رو زده بود ۲ تا ۵ کیلو فک کنم

سایز ۱ بگیر دختر من ۳ کیلو ۳۰۰ گرم بود دنیا اومدنی سایز صفر گرفتع بودم میبستم رد پوشک رو پاهاش میموند تنگ بود دیگ سایز یک گرفتم

یک گرفتم
داروخانه گفتن صفر برای نوزاد نارسه

صفر چون حاله بند ناف داره واگر نه چه صفر چه یک هردو 2 تا پنج کیلوعه

من دو هفته بیشتر سایز صفر استفاده کردم دو روزه ۱ دارم استفاده میکنم ولی هنوزم یک بزرگه واسش

صفر باید بگیری

سوال های مرتبط

مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلبندم مامان دلبندم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی