۱۲ پاسخ

همین یکی برای هفت پشتم بسه

من با تک فرزندی شدیدا مخالف بودم
ولی الان جوری اذیتم و سختمه ک میگم دیگه غلط کنم بچه بیارم
کاش شوهرم بفهمه:/

قصدم اینه دخترم ۴ سالش بشه بچه ی دوممو بیارم اما حالا تا اون موقع ببینم چی پیش بیاد

نه نمیخام 🫤

اره میخوام بیارم
شیردهی منظم و مرتب دارم...
باردار نمیشم😢

منم دومینو تازه اووردم پسرم ۹ سالشه و خیلی راضیم پسرم کلی تغییر کرده با خواهرش کلی سرگرمه

منم یکی دوس ندارم اصلا با اینکه خیلی اذیتم کرد ولی میخام یکی دیگه بیارم که تنها نباشه
حالا زمانشو خدا داند

صددرصد یکی ودوتا دیگه میخوامم بیارم تقریبا یماه اقدام ب بارداری کردم

الان اصلاااا چون ظلمه با این شرایط گرونی.تاببینم چندسال اینده چی میشه

دوس دارم یکی دیگه بیارم
اما زمانشو خدا میدونه

من دوتا دارم میخوام این بزرگ بشه یکی دیگه میارم بچه یکی باشه خیلی تنهامیشه خوب

فقط میتونم بگم زوده فعلا برای بچه دوم
بچه من ۵ سالش بود دومی اومد ولی هنوزم سخته خیلی

سوال های مرتبط