کیک تولد دخملیم خیلی دوسش داشتم جهت ایده 🥹

تصویر
۸ پاسخ

شیرینی فروشی یلدا
خیابون رسالت بین۳۸و۴۰ازهرکی بپرسی بهت میگه اونجا عزیزم توگوگل هم بزنی شماره میاد من ندارم عزیزم

خیلی قشنگع خوب افتاده برات ادرسشو بده یا شماره تلفن اگر پیج اینستا هم دارن بده لطفا مرسی جیگر

عزیزم این شیرینی فروشی کجای مشهده آدرس میدی

از عجایب شهری که ما زندگی میکنیم بگم خدمتتون که من ی دوکیلویی سفارش دادم کیلویی۱۳۰۰بغییر از تزینش یعنی تزینش کار دسته اون هزینه اش جداست 🤣🤣🤣🤣🤣ی کیک دوکیلویی ۳میلیون دستمو میگیره

من کیک ۵کیلویی پسرم شد ۴تومن😐

خیلی ام قشنگه

چقدر ارزوووون😳من دو کیلو 1700 سفارش دادم

عزیزم هزینش چقد شد چند کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۱۲ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۱۱ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی