شیرینی فروشی یلدا
خیابون رسالت بین۳۸و۴۰ازهرکی بپرسی بهت میگه اونجا عزیزم توگوگل هم بزنی شماره میاد من ندارم عزیزم
خیلی قشنگع خوب افتاده برات ادرسشو بده یا شماره تلفن اگر پیج اینستا هم دارن بده لطفا مرسی جیگر
عزیزم این شیرینی فروشی کجای مشهده آدرس میدی
از عجایب شهری که ما زندگی میکنیم بگم خدمتتون که من ی دوکیلویی سفارش دادم کیلویی۱۳۰۰بغییر از تزینش یعنی تزینش کار دسته اون هزینه اش جداست 🤣🤣🤣🤣🤣ی کیک دوکیلویی ۳میلیون دستمو میگیره
من کیک ۵کیلویی پسرم شد ۴تومن😐
خیلی ام قشنگه
چقدر ارزوووون😳من دو کیلو 1700 سفارش دادم
عزیزم هزینش چقد شد چند کیلوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.