مامانا کیسه آبم پاره شد واسم دعا کنید آمدم بیمارستان 🥲

۱۲ پاسخ

آخی عزیزم چجور پاره شد؟ امیدوارم زایمان‌آسونی داشته باشی خدا کمکت کنه
وای من چیکار‌کنم هر‌کی اینجور میشه استرسم بیشتر میشه

عزیزم به امیدخدا نینی رو بسلامت بغل میگیری و هردو به دلخوشی از بیمارستان مرخص بشید🥹🩵

انشالله بسلامتی
منم ۳۶هفته و ۶ روز کیسه ابم پاره شد و پسرم بدنیا اومد صحیح و سلامت

کدوم بیمارستان زنجان رفتی عزیزم

کاش منم پاره مشد

چجوری پاره شد ؟

ان شاء الله که به سلامتی و خوشی بغلش بگیری عزیزم 😍🥰🥰

ان شاء الله بسلامتی بغلش بگیری 😍

انشالله که خیره به سلامتی به دنیا بیاد

اگه بری دولتی آمپول فشار میزنن
ولی خصوصی بیشترسزارین می کنن

انشالله برات به خوبی بگذره و بچتو سالم بغل کنی 💝🩷 برای ما هم دعا کن

خیره ان شالله
به سلامتی باشه

سوال های مرتبط

مامان 🧒پرهان 🫃رُهان مامان 🧒پرهان 🫃رُهان ۹ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری