آخی عزیزم چجور پاره شد؟ امیدوارم زایمانآسونی داشته باشی خدا کمکت کنه
وای من چیکارکنم هرکی اینجور میشه استرسم بیشتر میشه
عزیزم به امیدخدا نینی رو بسلامت بغل میگیری و هردو به دلخوشی از بیمارستان مرخص بشید🥹🩵
انشالله بسلامتی
منم ۳۶هفته و ۶ روز کیسه ابم پاره شد و پسرم بدنیا اومد صحیح و سلامت
کدوم بیمارستان زنجان رفتی عزیزم
کاش منم پاره مشد
چجوری پاره شد ؟
ان شاء الله که به سلامتی و خوشی بغلش بگیری عزیزم 😍🥰🥰
ان شاء الله بسلامتی بغلش بگیری 😍
انشالله که خیره به سلامتی به دنیا بیاد
اگه بری دولتی آمپول فشار میزنن
ولی خصوصی بیشترسزارین می کنن
انشالله برات به خوبی بگذره و بچتو سالم بغل کنی 💝🩷 برای ما هم دعا کن
خیره ان شالله
به سلامتی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.