۱۱ پاسخ

پسر من تا باباش نیست همش چسب منه اما تا باباش میاد یا خونه و ماشین و بیرون بریم کلا فقط پیش باباشه برا شیرخوردن میاد پیش من ،اینجوری خوبه واقعا اینکه اینقد بچسبند بهتم خوب نیست کلافه میشی

بچه من کلاس مادر و کودک که میریم ،میره کنار بقیه مامانا میشینه با اونا کار میکنه،منم به افق خیره میشم

بچه که دوست داشتنو نمیدونه..مطمئن باش تو براش یه چیز دیگه ای..اما اجتماعیه..خوش بحالت.بخدا من بچم‌وابستمه..آرزو دارم یه تفریح کوچیک..همش چسبیده بهم.خیلی جاها نمیتونم برم.چون شلوغه تا کسی نگاش کنه و باهاش حرف بزنه میچسبه بهم و گریه و..

دختر من وقتی سرحاله و بازی می‌کنه بغل من نمیاد فقط بغل اونایی ک باهاش بازی کنن می‌ره اما وقتی خابش بیاد یا خسته باشه دگ بغل هچکی جز من نمیره

پسر بززگم وابسته من بود. خیلی اذیت شدم. اما این یکی مثه دختر شماس. از بغل من میپره بغل بقیه حتی غریبه ها.بعد میخوام ازشون بگیرم به زور و گریه میاد بغل خودم

بیین محبتتو بهش بیشتر کن اصلا کلافگی و ناراحتی توی رفتارت نبینه درک حسی بچه ها توی این سن خیلی بالاس .برای انجام کاراش توی رفتارت شوق نشون بده باهاش بیشتر بازی کن نباید توی رفتارت ذره ای کلافگی ببینه یا نشون بدی که از مادری کردن براش خسته ای.وقتی هست سرتو توی گوشی نکن فقط اونو سرگرم کن نوازشش کن براش شعر بخون.اصلا جیغ و داد نکن با صدای آروم باهاش حرف بزن.راستی اصلا با همسرت هم جلوش دعوا نکن .اینا تجربه بود که گفتم عزیزم

خیلی خوبه که وابستت نباشه من از خدامه راحت بتونم برم بیرون خخخخ

و منی که گرفتارم و ازم جدانمیشه😑

فک میکنی بخدا وابستگی هم خوب نیس، الان پسرم بشدت وابسته ی منه، اجازه هیچ کاری رو راحت نمیده اینقد کدچسبیده بهم، خیلی اذیتم

تورو بخشی از خودش میدونه بخاطر همین
اما بغل بقیه میره دنیا و آدمارو کشف می‌کنه
خیالش امنه که تو همیشه هستی

دختر. منم اینجوری
می‌ره بغل بقیه دیگ بغل من نمیا
همه میگن تورو دوست ندار و این حرفا در حالی ک نه
اون بچه فقط هیجان زده شده و دوس داره بازی کنه و اصلا درک خاصی از ای حرفای ما ندار الان
توعم خودت ناراحت نکن
اتفاقا بچه های اینجوری اجتماعی و در آینده خیلی براشون خوبه

سوال های مرتبط