فرزندپروری#
سوال#
کودک
#

تصویر
۳ پاسخ

دختر ک‌من بعد خوردنش مریض شد تا یک هفته

بهش کمی خاکشیر بده
یاچای سبز وبابونه دم کن وبعدصافش کن ونبات بریز داخلش،انشاالله بهترمیشه

بهش چای نبات یکم عرق نعناع بریز بده بهش کوبیده سنگین سردیش زیاده امروزم غذا سنگین بهش ندی

سوال های مرتبط

مامان اوینا مامان اوینا ۲ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک ۲ سالگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۲ سالگی