سوپ پای مرغ بخوام بزارم چقدرپخته میشه

۲ پاسخ

خوشمزه هست
بخوری پشیمون میشی ک چرا تاحالا نخوردی
ب قیافه چندنشش نگاه نکن طعمش خوبه
من که خالی هم گاهی میپزم با آبلیمو و دارچین دوست دارم

کله پاچه هم زشته اما خوشمزه ست ب قیافه توجه نکن

۴ساعت 🙃

سوال های مرتبط

مامان دایار خان🩵 مامان دایار خان🩵 ۸ ماهگی
مامان آقا آرین  ❤️ مامان آقا آرین ❤️ ۱ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی
مامان قشنگ خانوم مامان قشنگ خانوم ۱ سالگی
مامان حامی مامان حامی ۱۲ ماهگی