اشتباه کردی.... معده شو با فرنی پر کردی این بچه حالا سیر سیر هست میلی به شیر نداره.... بچه تو این ماه غذای اصلیش شیر هست با شیر رشد میکنه اون غذای کمکی هست تازه از ماه 6 به بعد نه غذای اصلی...
اینجوری بهش آسیب میزنی
دختر منم اولش ک دادم استقبال کرد ولی آلن زیاد دوست نداره
براش بد نیست
خودت ببین بچت چی نیاز داره و چی نداره خودت بهتر از صد نفر دیگه میفهمی حال بچتو
عزیزم بده بخوره ب حرفا گوش نکن
کوچولوت رفلاکس نداره؟؟؟بجه های رفلاکسی علاقه زیادی دارن ب زیاده خواری چون اروم میشن
عزیزم زود شروع کردی بعدا زده میشه از غذا معدشو تحریک میکنه همین زود شروع کردن تو سنین بالاتر ۹ ماه ۱۰ماه نشون میده خودشو نکن از اواخر ۵ماه میتونی شروع کنی با اجازه پزشک فرنی و حریره رقیق در حد دوقاشق
نده من دادم بچم دو روز دقیق گریه کرد بردم دکتر گفت چون زود شروع کردی نتونسته هضمش کنه رودش پیچ خورده بود نکن دکترم گفت تا یک سال غذای اصلی بچه شیره برا غذا دادن عحله نکن الان نعدش خیلی کوچیکه
عزیزززم نوش جونش😁💖
بده بهش خب
تا جایی که میل داره بده بهش..منم برای پسرم اولین روزی که شروع کردم سه چهارتا قاشق کوچولو دادم از فرداش دیدم بازم میخواد تا جایی که سیر بشه دادم بهش.
الان بچتون چند ماهشه
تا سیر بشه
بده بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.