عزیزم این بیمارستان اصلا نرخ مشخص نداره
من دوروز بستری بودم بخش مادران باردار ۹۰ملیون شد
این هزینه ای که میگن علی الحسابه،به محضی بستری شی یچیزایی برات اونجا حساب میکنن شاخ دربیاری،بعدم من یک درصدم راضی نبودم،خداروشکر که رفتم و دیدم و دیگه برای زایمانم پامو اونجا نمیزارم
سلام
من قیمت گرفتم تقریبا۵۰تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.