خانما زردی بچم از ۱۳ اومد ۹ خوبه ممکنه بره بالا؟؟؟؟

۴ پاسخ

مراقبش باش جانم گرمش نشه
بهش شیر خشک بدع شیر خودتم بده
بزا دفع کنه
دختر من 3 روزگی 13 نیم بود دستگاه آوردم یه روز موند اومد پایین گفتن ببر دکتر فلان نبردم هی بهش شیر دادم دفع کرد بدنشو با عرق کاسنی هی شستم ب دستو پاش زدم بعدش گلاب زدم
الان 18 روزشه خوب شده ماشاللع

۹ هنوزم زیاده بجه من رو از ۱۳ اومد ۷ فرداش دوباره رفت بالا باز دوباره گذاشتیم زیردستگاه
کلا ۵ ردز زیر دستگاه بود ۲ هفته اول باید حواست باشه که نره بالا

عالیه
ولی همچنان باید مراقب باشی

نه دیگه اگر برهیز کنی چیزهای گرم نخوری بالا نمیره

سوال های مرتبط

مامان آوش 💙💙 مامان آوش 💙💙 ۱۰ ماهگی