مراقبش باش جانم گرمش نشه
بهش شیر خشک بدع شیر خودتم بده
بزا دفع کنه
دختر من 3 روزگی 13 نیم بود دستگاه آوردم یه روز موند اومد پایین گفتن ببر دکتر فلان نبردم هی بهش شیر دادم دفع کرد بدنشو با عرق کاسنی هی شستم ب دستو پاش زدم بعدش گلاب زدم
الان 18 روزشه خوب شده ماشاللع
۹ هنوزم زیاده بجه من رو از ۱۳ اومد ۷ فرداش دوباره رفت بالا باز دوباره گذاشتیم زیردستگاه
کلا ۵ ردز زیر دستگاه بود ۲ هفته اول باید حواست باشه که نره بالا
عالیه
ولی همچنان باید مراقب باشی
نه دیگه اگر برهیز کنی چیزهای گرم نخوری بالا نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.