من همیشه دل درد و نفخ داشتم بعد از چند سال دلیلش رو فهمیدم دلیش ریزه خاری بود من تو تول روز خیلی زیره خاری میکردم حالا یک ساله که درهروعده کم غذا میخورم و تا جایی که بتونم ریزه خاری نمیکنم خداروشکر خوبم
سونو برای همهی شکم برم بنظر تون
ولی بازم اگر فکر میکنی میتونه دلیل دیگه ای داشته باشه برو دکتر
ک فکر کنم دکترم همینو میگه ک من گفتم
دل دردم همیشه نیس گاهیاوقاتزیردلم درد میگیره
خب دختر خوب دل در هم داری ؟
دکتر داخلی برو
مشکلات گوارشی و غیره رو بگو
وزنت کنه
سونو بنویسه
و اینا
اینجوری ک ما نمیفهمیم
کیست داری شاید بزرگ شده
ببینین
میتونه از پرخوری یا نفخ باشه
چاقی یا نفخ؟
شاید نفخ قبل پریودیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.