۱۰ پاسخ

من همیشه دل درد و نفخ داشتم بعد از چند سال دلیلش رو فهمیدم دلیش ریزه خاری بود من تو تول روز خیلی زیره خاری میکردم حالا یک ساله که درهروعده کم غذا میخورم و تا جایی که بتونم ریزه خاری نمیکنم خداروشکر خوبم

سونو برای همه‌ی شکم برم بنظر تون

ولی بازم اگر فکر میکنی میتونه دلیل دیگه ای داشته باشه برو دکتر
ک فکر کنم دکترم همینو میگه ک من گفتم

دل دردم همیشه نیس گاهی‌اوقات‌زیر‌دلم درد میگیره

خب دختر خوب دل در هم داری ؟
دکتر داخلی برو
مشکلات گوارشی و غیره رو بگو
وزنت کنه
سونو بنویسه
و اینا

اینجوری ک ما نمی‌فهمیم

کیست داری شاید بزرگ شده

ببینین

تصویر

می‌تونه از پرخوری یا نفخ باشه

چاقی یا نفخ؟

شاید نفخ قبل پریودیه

سوال های مرتبط