مال شما مثبته الینا خانوم برو ازمایش بده کسایی هستن که باردارن ولی پربود میشن
سلام،من تازه متوجه شدم باردارم خیلی حالت تهوع و معده درد دارم تو رو خدا راهکار بدین،خونه هم بهم ریخته اصلا توان هیچ کاری ندارم
مبارکه مثبته گرفته بعد پریودی
عزیزم منم ماه پیش اینجوری شدم یبار قبل پری تست زدم خط کم رنگی افتاد حالا بعدش پریود شدم دوباره تست تو پریودی زدم خط نسبت به قبلی پررنگ تر شده بود حالا دیگه بیخیال شدم گفتم تبخیر ایناس الانم بعد اون دومین سیکل پریود میسم
واقعا پریود شدی یا لکه بینی بود؟ آخه این هاله داره!
بنظرم یه سونو برو ممکنه کیست داشته باشی و خب حتی شاید باردار
چون هیچی غیرممکن نیست تو اقدامات 😵💫
منفیه خواهر برو از منم ببین همیجورشده بود تو تایپیکام هس
پریودتون سر وقت شدین ؟تاخیری نداشتی؟
عزیزم این منفی شده دیگه
تبخیزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.