نمیدونم والا نپرسیدم
بسلامتی عزیزم، منم نامه گرفتم از دکترم با کلی دلیل.. اما بیمارستان با اینکه خصوصیه قبول نمیکنه!!! برای شما دکتر چه دلیلی نوشت؟؟؟
چند هفته میشی عزیزم دیر نیست اون موقع معمولا ۳۸ هفته سزارین میکنن
عزیزم مبارکه منم گرفتم فقط یه سوال دارم به شما دکتر گفتن از قبل ببرین بیمارستان یا همون روز ؟
اجباری؟پیش روانشناس هم رفتی
مبارکه به سلامتی ❤️❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.