۸ پاسخ

من از آپتامیل پرونوترا راضیم ولی ببلاک نه

من‌از اول نان دادم عالیه

من آپتامیل دادم خداروشکر خوب بود برای وزن دهی قبلش ببلاک میدادم وزن نمی‌گرفت

من از اول نان دادم نه دل درد شده نه رفلاکسی خداروشکر وزنشم خوب بوده

همه ی شیر خشکها یکیه عزیزم فرقی نمیکنع
فقط بسته به نیاز نوزاد تغییر میگنه

هر کدوم به بچه بخوره وزن میگیره ولی فرق بخای بدونی اپتامیل و نان وزن دهی بیشتر داره ببلاک یکم سبکتره

نان سنگیه بچه رو دل‌درد میکنه

pdfها برا وزنگیری خوبن

سوال های مرتبط

مامان Lena👶🏻💗 مامان Lena👶🏻💗 ۳ ماهگی