۷ پاسخ

کم خونی داری باید تقویت بشی

مشکلی نداره یه کم خونی جزیی

کم خونی خیلی

کلا فاکتورهای خونی زیاد مشکلی نیست

مشکلی نداره اینا هم که بالا و پایین هستن خیلی کمه مقدارشون...
احتمالاً دکتر بگه مشکلی نداری

ایناها

تصویر

واضح تر میشه بفرستین

سوال های مرتبط

مامان ائلمان مامان ائلمان ۴ سالگی
مامان سادات ...روشا🌈 مامان سادات ...روشا🌈 ۴ سالگی