۷ پاسخ

رعد و برق بود من دیدم ما توی موی فیروز هستیم

رعدوبرق بوده

ینی صدا بمب بوده؟

پس چرا من نشنیدم شما کدوم طرفین؟

چی بود بالاخره؟؟؟؟

نکنه خونه ای جایی گازی ترکیده؟خدایی نکرده

انگار رعد برق بود سکته کردم تنم لرزید

سوال های مرتبط

مامان ائلمان مامان ائلمان ۴ سالگی
مامان بَلوط مامان بَلوط ۳ سالگی
فرزند پروری فرزند پروری
فرزند پروری
فرزندپروری
پوشک پوشک پوشک
شیرخشک شیرخشک
پوشک فرزند پروری فرزند پروری
فرزند پروری
ند پروری فرزند پروری فرزندپروری
پوشک
پوشک
فرزند پروری
❌ بیاید یه چیزی تعریف کنم شاید باورتون نشه من مادرشوهرم بخاطر هوای آلوده رفته شهرستان ماپارسال دوروز تومهر ماه رفتیم خونشون انقدر باتلفن پشت سرم بادخترا وپسراش بد منو گفت کلا ازاولم ازمن خوشش نمیومد وحتی چندبار جلوی من به شوهرم گفته فلانیوچرا نگرفتی براش مهم نبود شاید بشنوم ...شنیدم به شوهرم گفتم دیگه نرفتیم ینی توشرایط بحران اول وبحران دومم حتی ترسو به جون خریدیم جایی نرفتیم ...بگذریم من جایی به جز خونه ی مامانم ندارم برم هفته ای یکبار دوهفته ای یک بار میرفتم اونجا که مامانم گفت نیا خونمون 🥲🥲 حالا ازاین بدتر این که من به جز شوهرم باکسی جرف نمیزنم کسیو ندارم بهش زنگ میزنم گرچه اون اصلا حرف نمیزنه فقط من حرف میزنم بیشتر اوقاتم جواب نمیده یا تلفنش اِشغاله اینم بگم اصلا ب من زنگ نمیزنه اصلاااا برگشت گفت یه مدت کلا زنگ نزن به من خسته شدم از زنگ زدنات 🥲🥲🥲 هیچی یک هفتس به اونم زنگ نمیزنم ......نمیدونم چرادلم برا خودم خیلی میسوزه 🥲🥲💔💔
مامان R🎀R مامان R🎀R ۳ سالگی