خیلی زشته
خیلی قشنگه عزیزم
عالیه
خیلی شیکه😍
اگه لاغری خوبه
شومیز شلوار مناسب تره واسه تولد
قشنگ نیس بنظرم
شبیه لباس راحتی و لباس خوابه یا وقتی کع ادم ازحموم درمیاد
خوبه بیرونم میتونی بپوشیش
اگر سایزت همینه بد نیست ولی به سایز ۴۲ به بالا فکر نکنم بیاد
خوشگله
خیلی خشکله پیج داره؟
من مهمونام زیاده باید شلوار داشته باشم
اگه شمام مهمونات زیادع شلوار بپوش
قشنگه خیلی
قشنگ و شیک
قشنگه سایت داره یا میخای حضوری بگیری
قیمتش چنده
تمشم میخوام اینو بزنم
خوشکله
خیلی خوشگله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.