۶ پاسخ

ایستاده سریع میشورم

از من آرومه میشینه روپام یا توبغلم میخابه عاشق آبه از دوماهگی میبرمش

میزارمش تو وان میشینه خودش، یکم اسباب بازی اینام بهش میدم
بعد میشورمش و تمام

بزار تو روروئک ببر

چیزی بزار جلوش یا بزار اب بازی کنه تو وانش

من همچنان خودم نمیبرم

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی