۷ پاسخ

من زایمانم طبیعی بوده گلم اپیدرال اگ بزنی چ فرقی داره دیگه ب زایمان سزارین عوارض کمر درد میمونه باهات من با اینکه دولتی بودم برام ماسک زدن بیحسی بود انگار بهش میگن شادی اوار ماماهم بگیر برا ماساژ من تو طول درد ماساژم میداد

عزیزم صددرصد طبیعی بهتره
کلا زایمان درد داره چه طبیعی چه سزارین من تصمیم دارم برای کمتر شدن دردم ورزش های بارداری رو انجام بدم و یه مامای خوب بگیرم ک تو زایمان کنارم باشه

برای ظاهرش هم میگن به شکل قبل برمیگرده ولی نهایتا عمل زیبایی هست

من هزار بار برگردم عقب سزارین انتخاب میکنم درد طبیعی کشیدم سزارین شدم عوارضی هم تو این سه سال نداشته خداروشکر

من طبیعی بودم خیلی بهتر از سزارینه الکی خودتو گول نزن سزارین نیار

از نظر من خود بارداری ظاهرش رو بهم میریزه

از اپیدورال استفاده کن دکترت راست میگه از هر نظر طبیعی بهتره

وای وای منم همینطوریم میگم اگه مثه قبل نشه چی🤦🏻‍♀️نتونم دردشو تحمل کنم چی اصلا کلا فکرم درگیرشه همه هم میگن طبیعی بهتره

سوال های مرتبط