سلام عزیزم منم ۳ تا فیبروم دارم بزرگترینش خرداد ۷ سانت بود ..دیروز رفتم سونو دیدم شده ۱۲ سانت.. خیلی نگرانم دکتر هفته پیش بهم شیاف پروژسترون داده بود یه هفته هست مصرف میکنم میگم شاید بخاطر اون بزرگ شده..شما شیاف پروژسترون مصرف نمیکردین؟ بارداریتون با فیبرومها چطوره؟
منم سر دخترم فیبروم داشتم اندازش یادم نیست ولی سزارین که بهتره هم بچه رو درمیارن هم فیبرومو
عزیزم طبیعی کاری به چاق و لاغر نداره اتفاقا بعضی لاغر ها لگن خیلی خوبی برای زایمان طبیعی دارن
من کلی فیبروم دارم و دوتا سزارین کردم ماه دیگ هم سومی ان شالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.