من بچم از ۲۸ هفتگی سفالیک بود، مهم اینه که طول سرویکس همچنان بلند باشه
فکر کنم چون فیبروم داری سزارینت کنن
تا ۳۶ هفته جا داره دوباره بچرخه
منم سفالیک ولی دکترم سزارین میکنه
غصه نداره که یک هزینه کن بریچ میشه 🤣🤣🤣🤣
اتفاقا واس فیبروم میگنطبیعی خوبه ک
منم فکر میکنم چرخیده🤐🤕
ماله منم سفالیک ولی سزارینیم
فیبروم مانعی برا طبیعی نیس که
منم دقیقا مث تو شد
عزیزم بچت تو سنو ۳۱ هفنه چقد وزنش بود ؟؟
سزارین کن پس
فک نکنم طبیعی انجام بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.