منم دارم با بچه داره رشد میکنه تاالانم بزرگ شده دکتر گفت اگه خونریزیت زیاد باشه دفع میشه
منم فیبرم دارم چندتا بود یکیش درحال رشد بود خداروشکر فعلا متوقف شده زایمانمم طببعیه به امید خدا
من..فیبروم دارم
اولی طبیعی بود..دومی ام ب امید خدا طبیعیه
من فیبروم دارم یکی دوتام نیست زایمانمم طبیعی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.