اینجا کسی فیبروم داره؟؟؟یا با فیبروم زایمان طبیعی کرده؟

۴ پاسخ

منم دارم با بچه داره رشد می‌کنه تاالانم بزرگ شده دکتر گفت اگه خونریزیت زیاد باشه دفع میشه

منم فیبرم دارم چندتا بود یکیش درحال رشد بود خداروشکر فعلا متوقف شده زایمانمم طببعیه به امید خدا

من..فیبروم دارم
اولی طبیعی بود..دومی ام ب امید خدا طبیعیه

من فیبروم دارم یکی دوتام نیست زایمانمم طبیعی بود

سوال های مرتبط

مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری