با فیبروم گنده میشه طبیعی زایید؟

۶ پاسخ

من فیبرومم داخل رحم بود یازده سانت دکتر می‌گفت سزارین خطرناکه ممکنه خونریزی کنه ، طبیعی زایمان کردم

بستگی‌داره‌ کجا باشه
من عروس عموم کیست بزرگ داشت با سزارین برداشتنش

اگه فيبرومت بيرون رحم باشه ميشه ولي اگه داخل رحم باشه نميشه البته بهتره با دكترت مشورت كني به احتمال زياد سزاريني

ن نمیشه دوستم داشت سز شد فیبرومش هم برداشتن

فکر نمی‌کنم منم دارم سزارین اجباریم

دقیقا کجاته؟

سوال های مرتبط

مامان نفسم✨ مامان نفسم✨ ۸ ماهگی
مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان تودلی♥️ مامان تودلی♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری