منم فیبرومم تو بارداری شده ۹ سانتی متر دو روزه سمت چپ زیر دلم درد دارم، شیاف، قرص و آمپول مصرف میکنم، ایشالا که بخیر میگذره برای هممون
منم خیلی کم حس میکردم بعد هفتم رفت بالا خوب شد یمدت پیش خوندم اینجا یکی فیبروم داشت گفت حرکات بچمو زیاد حس نمیکنم نمیدونم حالا شاید بخاطر فیبروم باشن
برا من ۵ سانت هس و ماه ۵ شدیدا دردناک بود
من ۹سانت اره کمو بیش
شماام دارید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.