کیا فیبروم گنده دارن؟؟درد دارید؟؟

۴ پاسخ

منم فیبرومم تو بارداری شده ۹ سانتی متر دو روزه سمت چپ زیر دلم درد دارم، شیاف، قرص و آمپول مصرف میکنم، ایشالا که بخیر میگذره برای هممون

منم خیلی کم حس میکردم بعد هفتم رفت بالا خوب شد یمدت پیش خوندم اینجا یکی فیبروم داشت گفت حرکات بچمو زیاد حس نمیکنم نمیدونم حالا شاید بخاطر فیبروم باشن

برا من ۵ سانت هس و ماه ۵ شدیدا دردناک بود

من ۹سانت اره کمو بیش
شماام دارید؟

سوال های مرتبط

مامان آریا🤴🏼 مامان آریا🤴🏼 ۲ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۱ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان بهشت👼🏻 مامان بهشت👼🏻 ۵ ماهگی
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی