من راضیم طبیعی بودم اینم حتما طبیعی،، سزارین بدرد نمیخوره شیرت خشک میشه درد بخیه ،به کارهات نمیتونی برسی باید حتما یکی باشه، افتادگی شکم و مثانه و....
جفتش ترسناکه ولی من طبیعی و بیشتر میترسم نمیدونم چرا دلم خوشه حداقل سزارین تو بیهوشی هیچس نمیفهمم بعدش درد میکشم
من دوبارتجربه زایمان طبیعی دارم این یکیم خدا بخواد میخام طبیعی بیارم و راضیم زودسرپامیشی میتونی ب بچت وخودت برسی دوربریام هرکی سز شده راضی نیست وازکمردردم خیلی مینالن
من طبیعی بودم راضی بودم گفتن لگنم عالیه. با توجه به شرایط بدن هرکسی فرق میکنه
من هرکی دورم طبیعی بوده پشیمونه 🙂
منم از جفتش میترسم
سپردم به دست دکترم
دکترم میگه طبیعی بهتره ولی اگه وزن بچت بالا باشه یا لگنت کوچیک باشه و هزار چیز دیگ سزارینت میکنم
بستگی به بدن هرکسی داره ک کدوم واسه خودش و بچش بهتره
من خودم اولی رو سز بودم اورژانسی و دومی روهم باید سز بشم ولی دوتا جاریام اولی رو طبیعی اوردن و دومی رو سز اختیاری میگن اگه برگردیم عقب طبیعی میاوردیم
منم میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.