۲ پاسخ

رفلاکس ینی مثل ادم بزرگا ک معده ترش میکنه واس بچه ام همونه میشه رفلاکس
شیر بالا میاره زیاد بیشتر آبکی
دهنش مزه مزه میکنه همش یچیزیو
شیر نمیخوره پس میزنه سینه رو
بی قراری میکنه

شیربالا میاره پرتابی ن معمولی

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی