۱۳ پاسخ

من بچهام همه شیر خشکی هستن الحمدالله اصلا ذهنشون ضهیف نیست درسته یکم با ویروسها زود مریض میشن ولی خدا رو شکر اونجور نیست که حرف مردم بود زیاد فکر حرف مردم نباش
بچه وقتی گرسنه هست نمیشه بزاری ضعیف بشه ولی تا میتونی شیر خودت هم بدش

هر کاری ک فکر می کنی درسته انجام بده من بچه اولم عین تو شدم کلی هم حرص خوردم اصلا از نوزادیش لذت نبردم خودمو خیلی اذیت کردم تو هم اشتباه نکن خودتو و بچه رو اذیت نکن

عزیزم اصلا بخاطر حرف مردم خودت رو اذیت نکن.خیلییی زیادن بچه هایی که شیر خشک خوردن و مشکلی ندارن.درسته شیر مادر بهترین تغذیه برای بچست ولی خوب وقتی شیرت کمه یا مشکلی باشه چا اشکالی داره.حرف بقیه رو ولش کن.بچت وقتی سه یا چهار یا ۷ یا ۱۰ یا... بشه کی میاد بپرسه ازت بچت شیر شمارو خورده یا شیر خشک؟ این چیزا که خیلی هم ا
عصاب خورد کنه بهت حق میدم فقط برای همین دو ساله.تازه اگه اهمیت ندی به زودی دیگه اجازه نمیدن دخالت کنن

برا منم جدیدا نمیگیره دیگ

اهان راستی بهداشت به من گفت با قطره چکون از شیر خشک بمال به سینت که بوی اونو بگیره بخوره

ببین به حرف بقیه اعصابتو بهم نریز. این همه بچه شیرخشک میخورن.شیرمادر آنتی بادی داره که خب واقعا توی شیرخشک نیست.و مطلب دوم اینکه وقتی بچه شیر مادر میخوره هورمونای شادی توی بدنش ترشح میشن.گرمای تنت صدای قلبت همه حال خوب و امنیت بهش میدن.ولی شیرخشکم غذای کاملیه. ولی خب سنگین تره و دیر هضم تر. من شیرداشتم ولی سینمو نمیگرفت انقد ممارست کردم تا گرفت.توهم تلاشتو بکن ولی اگه نشد خودخوری و سرزنش نکن

😑امان از آدم های ک بی فکر حرف میزنن بچه گرسنه بمونه خنگ میشه ن اینک سیر باشه ...منم بچم اینجور بود حتما شیشه شیر بیشتر بهش میدی برای این سینتو نمیگیره🙁سعی کن سینه خودتو بیشتر بهش بدی مث من نکنی ک بچه دیگ سینمو نگرفت سعیتو بکن شیرت زیاد میشه اگه شد دیگ شیر خشکیش کن

هوش بچه ربطی به شیر مادر با شیر خشک نداره اون مربوط به ژنتیک میشه. و شیر خشک هم بد نیست اصلا، و با تمام چیزایی که بدن بچه نیاز داره غنی شده

عزیزم تا میتونی سعی کن کاری کنی شیر خودتو بخوره اما کی این چرت و پرتا رو گفته بچه اول من شیرخشکی بود اما هوش و زرنگیش زبان زد فامیل هست

برار بزه گشنش بشه خوب بد بده دهنش

از رابط شیردهی کمک بگیر

عزیزم اطرافیان حرف مفت زیاد میزنن، چخ ربطی به هوش بچه داره اخه؟! کاری که با توجه به شرایطت درسته رو انجام بده

شیرافزا و قرص شیرافزا بگیر
ی قرص هست مخصوص شیرافزایی فک کنم لاکتویره

سوال های مرتبط