من یکساعت و ربع بعدش رسیدم بیمارستان تا بستری شدم یکساعت و نیم شد
بستگی به موقعیت بچه داره تو خطرنباشه ان اس تی ک میگیرند اوکیه.من 4 صبح زایمان اولم پاره شد رفتم تا فردا 4 عصر زایمان کردم 12 ساعت طول کشید
منم ۸صبح کیسه ابم ترکید ۶عصر سزارین شدم
۲ ساعت وقت داری خودتو برسونی بیمارستان
کیسه آب من پاره شده بود از دکتر پرسیدم گفت تا ۱۸ ساعت وقت هست برای زایمان
من ۷ عصر ترکید تا رسیدم بیمارستان شد هشت ساعت نه ونیم رفتم رو تخت زایمان ساعت ۱۱ دخترم به دنیا اومد
من شیش صبح ترکید تجربه ایی نداشتم زودم رفتم بیمارستان چهارونیم عصر بدنیا اومد
بستگی داره من بیمارستان بستری بودم خودشون کیسه آبمو زدن صبح ساعتای ۱۰-۱۱ولی ۵عصر به سختی زایمان کردم وتمام مدت ان اس تی بهم وصل بود
در حد دوش گرفتن و حاضر شدن و رسیدن به بیمارستان
اگه رنگش سبز یک ساعت در حالت عادی تا دو ساعت
من همون لحظه ترکید رفتم بیمارستان ۱۸ ساعت بعد زاییدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.