۶ پاسخ

انشالله ک جوابش خوبع

انشاالله ❣️

چیش ریسک داشت؟
منم ان تی بالا بود سلفری دادم خداروشکر سالمه بچم

مثل من ولی اصلا نگران نباش و نترس چون برای من همه چیزش خوب بود ایشالله برای توهم خوبه گلم

انشالله عزیزم هیچ مشکلی نیس

حتما عزیزم ان شاالله همه چی خوب پیش میرخ

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ودوم بارداری