انشالله ک جوابش خوبع
انشاالله ❣️
چیش ریسک داشت؟
منم ان تی بالا بود سلفری دادم خداروشکر سالمه بچم
مثل من ولی اصلا نگران نباش و نترس چون برای من همه چیزش خوب بود ایشالله برای توهم خوبه گلم
انشالله عزیزم هیچ مشکلی نیس
حتما عزیزم ان شاالله همه چی خوب پیش میرخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.