تا یک سالگی وقت دارن عزیزم
هر چی دیر تر در بیاره بهتره
منم ولی اینقد کلافه اس یکی دوماهه هی میخارونه اما لثش هنوز سفید 😐
آره تا ده یازده ماهگی وقت هست
دختر بزرگم یکسالگی دندونش نیش زد
ارطباطی نداره خراب شدن دندون به زود و دیر در اوردن زنتیک دندون و رسیدگی بعد از دراوردن مهمه و اینکه آهن معمولی صد درصد خراب میکنه دندون شیری حتما اهن لیپفز شده بدین مثل سیدرال
بله بچه های من آخر ماه ۷ ماه تموم میشن هنوز دندون درنیاوردن
اره بابا.ماشالله لثه هاش سفته شاید تا یکسالگی طول بکشه
بعضی ها زود میارن بعضی ها دیر هر چی دیرتر در بیاره بهتر دیر تر خراب میشه
آره کلش محکمه خوبه دیگ
بعد بزرگ بشه دیر تر دندون خراب میکنه
🤣🤣🤣چقد عجله داری من بچه دیدم 8 ماه دندون در نیاورده بود
پسر منم هفت ماهشه،خبری نیست،نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.