من یبار هفته ۲۹ خوردم بعد ۱۰ روز رفتم سونو ۳۰۰ گرم اضاف شده بود باز الان از هفته ۳۴ تاحالا دوتا خوردم سشنبه نوبت سونو دارم بیینمچقد وزن اضاف کرده
من یماه خوردم برا سونو وزن ک رفتم خوب بود شکرخدا
من خودم وزن اضافه کردم ولی کلا یه قوطی خوردم اونم یه روز درمیون یه لیوان
واسه من عالی بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.