خانوما لیدی میل خوردید؟ خوب بوده ؟ تاثیر داشته ؟

۴ پاسخ

من یبار هفته ۲۹ خوردم بعد ۱۰ روز رفتم سونو ۳۰۰ گرم اضاف شده بود باز الان از هفته ۳۴ تاحالا دوتا خوردم سشنبه نوبت سونو دارم بیینم‌چقد وزن اضاف کرده

من یماه خوردم برا سونو وزن ک رفتم خوب بود شکرخدا

من خودم وزن اضافه کردم ولی کلا یه قوطی خوردم اونم یه روز درمیون یه لیوان

واسه من عالی بوده

سوال های مرتبط

حسیبا آسمونی💔 حسیبا آسمونی💔 قصد بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد