خانما برای خودم چی بزارم تو ساک بیمارستان؟

۳ پاسخ

البته من خرما گردو بیسکوییت هم بردم

تصویر

من برای خودم نوار سایز بزرگ یه بسته زیر انداز یکبار مصرف روسری یه دست لباس (تیشرت و شلوار) دو شلوار اضافه سه عدد شورت نخی یه بسته شورت یکبار مصرف وسایل آرایش مسواک و خمیردندان و شانه
یه بسته دیتمال کاغذی هم همینجوری گذاشتم ک باشه
با شناسنامه خودم و همسرم و سونوهام

لباس زیر
سوتین شیر دهی
پوشاک
زیر انداز
دمپایی
لباس راحتی
مدارک شناسایی

سوال های مرتبط

مامان آوش💙💙 مامان آوش💙💙 ۹ ماهگی
مامان تورال🫀 مامان تورال🫀 ۱ ماهگی
مامان اصلان مامان اصلان روزهای ابتدایی تولد