هیچ علائمی از بارداری ندارم فک کنم این ماهم نشد🥲💔

۲ پاسخ

نمیدونی منم این ماه همین حس رو دارم.دوشنبه موعدمه.امروز فقط گریه کردم پنج ماه اقدامم.خدایی خسته شدم دوست داشتم مثل خیلیا ماه اول و دوم باردار بشم.انتظار خیلی سختههه.من درکت میکنم خواهر.

غصه نخور خدا بزرگه

سوال های مرتبط

خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 قصد بارداری
مامان نوردلم مامان نوردلم قصد بارداری