۶ پاسخ

من یهویی گرفتم تو ۱۵ ماهگی شیر پاستوریزه میدم بهش تو شیشه.

شیشه شیر میخوره؟
دختر منم لاغره و شیر خودم رو میخوره

عزیزم الان شیر دیگه برا بچه مهم نیست دیگه بدنش به غذا نیاز داره شیر خوشک هم تا دومادیگه باید بگیریش شیر خودت بده چهار پنج ماه دیگه کلا از شیر بگیرش

داروخانه هاقرص دارن واس خشک شدن شیر

سینتو زیر دوش سرد بدوش

خوش به حالت من هیچوقت نفهمیدم سینم کی پر شد کی خالی سه ماه و ۲۰‌روزگی هم پس ش زد

سوال های مرتبط