کسی تازگیا آیودی گذاشته؟

۶ پاسخ

تو شهر من هزینه اش یک و ششصد بود اسفند

مسی ،بستگی به بدن هر کس داره اره راحته اما خونریزی ماهانه من زبادکرده از چهار روز که میشدم شدم هفت روز
اونم بخاطر میوم و فیبروم هست که دارم نه دستگاه

من اسفند گذاشتم

هزینش چقدر شد؟

من گذاشتم پارسال برج ۱۰

من ۴ ماهه گزاشتم

سوال های مرتبط

مامان ستیا مامان ستیا ۳ سالگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۲ سالگی
مامان آرنیکا مامان آرنیکا ۳ سالگی