انشالله که بارداری عزیزم
من یبار روز پریودیم لکه دیدم بعد دیگه خونریزی نداشتم فکر کردم باردارم بیبی چکم دوتا زدم منفی بود بعد ۴ روز دوباره افتادم به خونریزی و پریود شدم الانم دوباره همینجوری شدم ولی دیگه بیبی چک نزدم منتظرم پریود شم چون درست حسابیم اقدام نداشتیم احتمالا بخاطر جابجایی هورموناست
منم همینجور بودم ولی تا ۷ روز بعد هم شک نکردم باردارم😅 یهو به خودم اومدم بی بی چک زدم مثبت شد🫢😍
اره من اینطوری بودم زیر دلم درد میکرد منتظر پریودی بودم یک لکه دیدم و تموم بعدم بی بی چک زدم مثبت شد
تا دو روز دیگه صبر کن اگه نشدی احتمالا بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.