۵ پاسخ

انشالله که بارداری عزیزم

من یبار روز پریودیم لکه دیدم بعد دیگه خونریزی نداشتم فکر کردم باردارم بیبی چکم دوتا زدم منفی بود بعد ۴ روز دوباره افتادم به خونریزی و پریود شدم الانم دوباره همینجوری شدم ولی دیگه بیبی چک نزدم منتظرم پریود شم چون درست حسابیم اقدام نداشتیم احتمالا بخاطر جابجایی هورموناست

منم همینجور بودم ولی تا ۷ روز بعد هم شک نکردم باردارم😅 یهو به خودم اومدم بی بی چک زدم مثبت شد🫢😍

اره من اینطوری بودم زیر دلم درد میکرد منتظر پریودی بودم یک لکه دیدم و تموم بعدم بی بی چک زدم مثبت شد

تا دو روز دیگه صبر کن اگه نشدی احتمالا بارداری

سوال های مرتبط