خانمای ک بچه اشون پسره دقیقا کی از پوشک گرفتید

۱۲ پاسخ

پسر و دختر فرقی نداره بچه ها متفاوتن باید ببینی کی آمادگی داره

پسرم دوسال و نیمش شد خودش گفت
بزار آماده بشه اصلا عجله نکن

دوسال و دوماهگی

من پسرم رو 2 سال و دوماهگی از پوشک گرفتم

انشالله میزارم بعد محرم شروع میکنم

فعلا آماده نیست پسرم. قصدش ندارم

فعلا که اصلا همکاری نمیکنه. تا دوماه دیگه ببینم چطورمیشه

من چند روزه شروع کردم .خوب همکاری می‌کنه هم تو قصری جیش می‌کنه و هم کنار کاسه توالت میشینه.
فقط پی پی رو هنوز موفق نشدم باید پوشکش کنم ک کارش رو انجام بده

دو سال و یک ماهگی

دو ماهه گرفتم

دوسالگی

هنوز شروع نکردم
ایشالا یک ماه دیگه شروع میکنم

سوال های مرتبط

مامان پارسا و غزل مامان پارسا و غزل ۲ سالگی
مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری