۶ پاسخ

تقریبا ۸ ماه پیش گرفتم

روزا مای بیبی نمیکنم جایی میریم نمیکنم چون خودشم نمی‌زاره دوس ندارع ولی شبا تو خواب فعلا مای بیبی میکنم

آره چند ماهه گرفتم

نه هنوز

یک سال و نیمش بود از پوشک گرفتمش

منم نگرفتم هنوز

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان پارسا و غزل مامان پارسا و غزل ۲ سالگی
مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری