خانما شما بچه هاتون رو از پوشک گرفتید؟

۱۶ پاسخ

آره ۱ سالو ۱۰ ماه بودش

نه هنوز

8ماه گرفتم

اره یه ماه بیشتره

نه عزیزم امادگی نداره مقاومت میکنه ، بعدم شیشه شیر رو ازش بگیرم بعد پوشک احتمالا بشه یک ماه دیگه

نه تازه چندروزه شروع کردم
ولی بازم وقتی میریم جایی پوشک میکنم

بله عزیزم دوسالگی گرفتمش

آره

نه اماده نیست

اره گلم دو هفتست

منم یه ماهه گرفتم

نه عزیزم

آره از بعد سیزده بدر گرفتم

امروز روز پنچمه منع که شروع کردم

نه ولی قصد دارم چند وقت دیگه بگیرم

اره.

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۳ سالگی
مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری