۱۲ پاسخ

2سالگی

هنو نگرفتم

۳ هفته پیش

من يك هفتس گرفتم تو خونه خيلي خوبه خبر ميده ولي بيرون كه ميريم اصلا نميگه يا شايد نداره نميدونم ولي تو دستشويي كلاسشم نيمد جيش كنه

یکماهه

دوماه دیگه

۲ سالگی گرفتم

یک ماه پیش

آخر این ماه میخوام بگیرم همه چیز رو میگه ولی دستشویی نمیره به هیچ وجه میگه پی پی دارم ولی میگم ببرمت دستشوی فرا میکنه میره یه گوش کارشو میکنه بعد میگه منو ببر عوض کن ولی دستشویی رو زیر بار نمیره شب تا صبح هم پوشکش خشکه نمیدونم امادگیشو داره برا اول تابستون یانه

هنوز نگرفتم. اصلا همکاری نمیکرد. از جیش و پی پی میترسید و فقط تو پوشک کارشو میکرد. به توصیه مامانم آزادش گذاشتم تا ببینه و ترسش ببینه. قبلا اصلا جیش و پی پی رو نمیگفت الان تا میکنه میاد میگه جیش کردم یا پی پی کردم و بشورم. فعلا که پیشرفتش خوب بوده امیدوارم کم کم همکاری کنه

تقریبا دو هفتس گرفتم ولی گاهی لج میکنه جیش می‌کنه خونه

تازه گرفتم یه ماهی نیم میشه گرفتمش

سوال های مرتبط

مامان پارسا و غزل مامان پارسا و غزل ۲ سالگی