من سودوکرم گرفته بودم خوبه بود ، بیبی اسکین، آردن زرد ، در کل بسته به سوختگی باید بگیزی از داروخونه ولی پماد ملایم میخای بیبی اسکین عالیه بر پایه اووکادو هستش
یه بار به متخصص گفتم واسه پیشگیری از سوختگی چی بزنم گفت اصلا چیزی برای پیشگیری نداریم حتی میگفت پودر هم نزن ولی من خودم وازلین بچه میزنم بعد شستن
عزیزم من کالاندولای ایروکس و محافظ پای ایروکس گرفتم
یه کانال تو بله دارم کل توضیحات لوارم بهداشتی نینی رو اونجا گذاشتم
اگه دوست داشتزگی سر بزن شاید به دردت بخوره 💚
@ninidooni
پماد حاوی زینک اکساید در ناحیه ای که توی پوشک قرار میگیره
کالاندولا یا سودو کرم
من گرفتنی سیسمونی فروشه گفت هر سری پوشک میکنی اندازه ی عدس ازش بردار بزن به قسمتایی که داخل پوشک میمونه بچه نمیسوزه دیگه
میگه اکثرا بعد از سوختن بچه شروع میکنن به زدن باید قبلش زد که جلوگیری شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.