اله جاننان با شیر خودت هی مرطوب کن تن تن
کلیه سمت چپش کریستال داره دکتر گف باید شیر خودتو بخوره تا خوبشه ولی من شیر هیچ ندارم تیر ماه باید باز ببرمش تا سنو بگیرم
شیر مادر .روغن نارگیل مقدار کمی رو لبش بمال
اگه شیر خودتو میخوره اونم میتونی با پنبه بزنی به لبش
پماد آ د بزن
الهی بگردم
توی نافش یکی دو قطره روغن زیتون بریز خوب میشه
عزیزم چی شده ؟ویتامین آد خوبه بزنی ولی لبشو بخوره بد نباشه یه وقت
وازلین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.