۴ پاسخ

فقط شیرخشک میدین ؟

اتفاقا بچه ای که سیستم گوارشش خوب کار میکنه، هم خواب بهتری داره هم سالم‌تر و چاق‌تر ه

پی پیش چطوری هست؟؟ زیاد پی پی کردن خوب نیست شاید شیر نساخته بهس

خوبه که شیرش سنگین نیست واسش . اگه یبوست دوس داری نان بهش بده 😄

سوال های مرتبط