ن عزیزم بچه منم با شماست ۳ روزیه که دفع پی پیش کم شده دیروزو امروز تازه یبار بود حساس نشو همه مدله میشن
ادرارشون خداروشکر زیاده
نه عزیزم اشکال نداره متخصص اطفال به من گفت تا 14 روز هم طبیعیه پی پی نکنن شاید جذب روده هاش بالاتر رفته بیشتر شیر رو جذب میکنه
اون زور زدن هم طبیعیه
بخاطر اینکه عضلات کف لگن هنوز بالغ نشدن حتی برای یه دفع گاز هم زور میزنن حتی قرمز میشن نگران نباشه
همین که ادرار زیاد داره یعنی بدنش شیر کافی دریافت کرده و انشالله زردیش زود خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.