۱۶ پاسخ

اوووخی 😍😍

چ خوشگل کیلویی چند

آی ننهههههه❤😍 مبارکش باشه عزیزم انشالله عاقبت بخیریشو ببینی

مبارک عزیزم خیلی قشنگه

ای جانم مبارکش باشه چه ناز ذراورده 😍 مال مارو گند زد توش

مبارک باشه
سه تایی تولد گرفتین؟

خیلی قشنگه تولدش مبارک

ووووویییی ننههههه ماهم عاشقش شدیم😍😍😍

عزیزم کیکشو کجا سفارش دادی ؟

چع قشنگه😍😍

میشه از تمش ی عکس بزاری

وااای چه ناااازه چه پر احساسه😍😍مباااارک باشه تولدش 🤗🤗😍😍

مبارکه خبلی قشنگه
کجا سفارش دادی

سلام عزیزم مبارکههع
عکس بزار ازتمو لباسشم

مبارکه تولد دوسالگیشو گرفتی
با این کیک چه تمی زدی؟
منم خوشم اومد میشع از تم تولدش هم بذاری🙏

وییی ننه چ قشنگه مبارکه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان مامان نفس مامان ۳ سالگی