۶ پاسخ

رعد برقم. اونقدری خوب نیس🙂همسایمونمو رعد برق کشت گله داشت
این هفته سر هفتشه

چند روز پیش نزدیک 50گله رعد برق نابود کرد

نه اصلا دوس نداشتم همیشه ته دلم خالی میشه
نگران بچه هایی هستم ک سر پناه ندارن خیس اب شدن نگران اون زبون بسته هایی ام ک جا ندارن بخابن💔💔

وای‌منم خیلی دوست دارم رعد ‌و‌برقو 😅

منممممم برقارو خاموش کردم خونه روشن میشه کیف میکنم 😂😂😂😂 یاد ی روز افتادم مامانم با ترس و لرز زنگ زد گفت برو خونه همسایه میترسی گفتم من زیر بارون وایسادم دارم رعد و برق و میبینم هیچ دیگ ازم ناامید شد😂

منم عاشق رعد و برقم

باز من فوبیای رعد و برق دارم⚡️

سوال های مرتبط

مامان MERSANA🎀🫀 مامان MERSANA🎀🫀 ۲ سالگی
مامان بچه مامان بچه ۲ سالگی